2014. április 24., csütörtök

Boy's Love

A rajongok sikoltozástól zeng az egész hely, pedig egy perccel ezelőtt még csak egy tücsök ciripelt. Én, a fiúk, és az egész stáb döbbenten áll. Ugyanis Jackson az előbb tet fel egy kérdést a közönségnek.

˝ - Szerintettek ki a szexibb? - kérdi vigyorogva. - Sikoltással jelezzétek.
   - Áhhh! - sikitanak belegyezően. 
   - Bambam... - mutat rám. A falak csak úgy remegnek. Kárörvendően rávigyorgok, de letaglózom a mozdulatától, ugyanis az én szép szemű rapperem széttépte magán a felsőt és úgy áll vigyorogva.
   - Vagy Én! - kiáltja. A lányok egy másodperci némán és bambán állnak majd egy földrengető sikoly rázza meg a világot.˝

Na ez történt öt perce és azóta is kukán viselkedünk pedig már kifelé tartunk a kocsik fele, Jackson arcáról a vigyort sehogy se lehet lekaparni. Az utolsók között vagyok aki beszáll pont az említett idióta mellé. Halkan belesuttog fülembe.

 - Megnyertem a fogadást! - mondja önelégülten. Én csak bosszúsan morgok.
 - Igen, megnyerted, de egy percig se hidd, hogy játszani fogok a rózsáddal! - sziszegem halkan. Ő csak nézz egy darabig majd kitör belőle a nevetés.
 - A rózsámmal! Kicsi szívem, el vagy te tévelyedve! Az én farkamat még hírből se lehet egy rózsához hasonlítani! Max. ha az nem egy gén manipulált óriás rózsa, mert akkor a méret egyezne! - nevet gúnyosan. Szemei égetnek mintha már le is vetkőztetett volna. Végig fut rajtam a kellemes borzongás. Haza érve Jackson a szobájába húzz. - Ezentúl itt fogsz lakni.
 - És mi lesz Markkal? - kérdem tőle.
 - Ő majd átköltözik a te szobádba! - feleli majd hozzám dob egy nejlon táskát és egy cipős dobozt. - Öltözz át, de úgy hogy a többiek ne lássanak benne.
 - Mi van benne? - kérdem kíváncsian. Ő csak elvigyorog.
 - Majd meglátod! - kacsint rám. Én vöröslő fejjel elmegyek a fürdőbe.

 Amikor kibontom a csomagot még vörösebb lesz a fejem. Egy cseléd ruha van benne. Fodros miniszoknyával meg harisnyakötővel és combfixszel. Ott van még egy paróka is ami copfos.  A cipős dobozban meg egy lolita cipő van, pont a méretemben. Ezt a szívást! Gyors átöltözök és felveszem a parókát. Kikukkantok az ajtón, ember után kutatva. Amikor tiszta a terep, gyors betipegek a szobába mielőtt valaki erre járna. Bent Jackson fekszik az ágyon, hason. Megköszörülöm a torkom, hogy felhívjam a figyelmét. Amikor meglát, szeme azonnal lángra kap, mintha a Pokol tüze égne benne. Elindul felém, lassan mint egy ragadozó. Elém áll, majd tetőtől talpig végig mér.

- Áh, ez a harisnyakötő nem jó! - felel majd lehajol és a fogával elkezdi lefelé húzni. Ajka épp hogy csak érinti bőrömet, perzselő nyomot hagyva maga után. Beletúrok a selymes hajába és halkan felnyögök. Amikor lehúzta feljön hozzám. Csak nézzünk egymás szemébe, majd megnyalja ajkát és lecsap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése