2014. április 22., kedd

Boy's Love

Egy történetet mesélek el nektek ami velem történt. Egy hibámról ami megváltoztatta az életemet. Hogy mi volt ez a hiba? Hogy beleszerettem egy olyan emberbe akibe nem szabadott volna!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szöul városában történt. Én vagyis Kunpimuk Bhuwakul, alias Bambam. A GOT7 - ben debütáltam  JYP Entertainmentnél. A lelkünket is kidolgozzuk de azért a szórakozás sem kerüljük el.A nappaliban ülünk kört alkotva és üveg pörgetőzünk. Az elején csak spontán kérdéseket tettünk fel egymásnak, most azonban egyre ,,intimebb" lett. JB pörget és Jacksonnál áll meg.

- Na, halljuk! A fiúkat vagy a lányokat szereted? ÉS ki az ideálod? - kérdi kajánul. Jackson csak egy kedves mosolyt intéz felé és válaszol.
- Mint tudod, biszex vagyok, tehát fiúkat-lányokat egyaránt szerettem! Az ideálom? Hmm! Női az Chae-Rin Lee a fiúknál meg olyanokat, mint Bambam! - válaszol és közben perzselő tekintettel figyel. Az utóbbi időben elkezdet romantikus értelemben közeledni felém... Ami bevallom igen tetszett. A fiúk a reakciómat várják és én zavarba jövök. Vörös fejjel vágok vissza neki.
- Bocs hogy ezt mondom haver, de nem vagyunk egy súlycsoport! De ha ennyire bejövök neked, Cl-el biztos megtudsz egyezni, hogy párszor cosplayeljen engem! - vigyorgok kárörvendően az arcába. Ő csak összehuzza a szemét és elvigyorodik.
- Lehet hogy most ezt mondom, de pár hét múlva majd az én nevemet fogod suttogni a zuhany alatt! - feleli rekedt hangon.
- Ezt minek vegyem? Fenyegetésnek? Ígéretnek? - kérdezzem hetykén.
- Tény megállapításnak! - válaszolja majd elmegy aludni. Pár másodpercig csak ülünk kukán, majd összepakolunk és lefekszünk. Másnap este koncertünk volt.

A koncert estéjén bolondok háza volt az öltözőkben. Egész nap egy szót sem váltottunk Jacksonnal, ami elégé rosszul esett. Épp befejezték a sminkemet, amikor egy meleg száj kezdte cirógatni a füle.

- Tubicám, fogadjunk! - mondja Jackson azon az örjitően mély hangján. Engem kirázott a hideg és elfojtottam egy nyögést. Dadogva felelek.
- Miben? - kérdem.
- Ma este amelyikünk több sikolyt kap az nyer! Ha én nyerek 3 hétig a szolgám leszel és azt csinálok veled amit akarok! - duruzsolja. Nyelek egyet mert már nagyon közel járok ahhoz hogy a nadrágomba élvezzek.
- És ha én nyerek? - kérdem. Ő gonoszan elneveti magát. A nevetésébe testem minden porcikája beleremeg.
-  Olyan lehetőség nincs! - közli és távozik. Én meg összeroskadok a székben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése